Tehnologia NVIDIA PhysX este adoptata de studiourile EA din intreaga lume | |
|
![]() “PhysX reprezinta solutia de accelerare a fizicii ideala pentru cele mai cunoscute platforme de dezvoltare şi ne bucuram ca a fost adoptata la nivel mondial şi de echipele de dezvoltare EA,” a declarat Tim Wilson, Chief Technology Officer, Redwood Shores Studio din cadrul EA. “tinta noastra principala ramane experienta totala de joc, care permite o interactiunea atat cu personajele şi vehiculele, cat şi cu mediul inconjurator. De aceea suntem incantati de parteneriatul cu NVIDIA, care ne va permite sa ne atingem obiectivele cu succes.” Odata cu accelerarea efectelor fizice pe unitatea de procesare vizuala (GPU) GeForce, lumea virtuala prinde literalmente viata: zidurile pot fi daramate, arborii se indoaie in bataia vantului iar apa se revarsa cu forta in torente. Arhitectura intens paralela a unitatii de procesare vizuala GeForce ofera o putere de procesare vizuala de 10-20 de ori mai mare decat cea furnizata de platformele traditionale. in plus, tehnologia PhysX foloseşte in tandem atat procesorul (CPU) cat şi unitatea de procesare vizuala (GPU) pentru a le oferi utilizatorilor cea mai avansata experienta imersiva. Mai mult, PhysX ofera posibilitatea scalarii hardware oferind performante net superioare pe sistemele de gaming multi-GPU (care dispun de mai multe unitati de procesare vizuala). Solutia NVIDIA PhysX consta intr-un motor puternic de fizica, API şi echipamente intermediare concepute sa le ofere dezvoltatorilor şi animatorilor un control asupra interactivitatii finale din timpul jocului la un nivel nemaiintalnit pana acum, permitandu-le sa creeze şi sa previzualizeze elemente de fizica in timp real. Motorul de fizica este deja inclus in mai mult de 140 de titluri de jocuri concepute pentru platforme diferite cum sunt Playstation 3, Xbox 360®, Wii şi PC. Tehnologia PhysX poate fi accelerata atat de CPU, cat şi de orice procesor cu arhitectura paralela CUDA, inclusiv unitatile de procesare vizuala NVIDIA. “PhysX ofera beneficii extraordinare dezvoltatorilor şi gamerilor şi ne bucura faptul ca Electronic Arts a ales aceasta tehnologie pentru a aduce niveluri noi de realism in jocurile lor,” a declarat Ujesh Desai, Vice President GeForce Desktop Business, NVIDIA. Sursa: NVIDIA |